Bramka IP 1083/58 przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (Call Forward) do systemu 2Voice oraz zestawów wideodomofonowych: 1722/661 (nr ref. 09825), 1722/662 (nr ref. 10004), 1722/671 (nr ref. 10005), 1722/672 (nr ref. 10006), 1783/861 (nr ref. 10000), 1783/862 (nr ref. 10001), 1783/871 (nr ref. 10002), 1783/872 (nr ref. 10003), 1783/641, 1783/651 (nr ref. 08471), 1783/821, 1783/822, 1783/831 oraz 1783/832.
Jeśli posiadasz już w swoim domu/mieszkaniu/bloku system 2Voice lub jesteś inwestorem i masz zamiar zakupić system 2Voice proponujemy Ci dodatkowe urządzenie, które w znaczący sposób ułatwi Tobie, lub Twoim klientom życie. Bramka IP przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (dzięki darmowej aplikacji CallMe) pozwala na odebranie połączenia w każdej sytuacji i w każdym miejscu na ziemi z dostępem do internetu w urządzeniu mobilnym. Zawsze w ten sposób pozostaje się w kontakcie ze swoim domem/mieszkaniem. Dzięki aplikacji na Smartfon/Tablet można odebrać rozmowę audio/wideo, porozmawiać z osobą znajdująca się przy panelu oraz otworzyć furtkę lub bramę. Dodatkowo, jeśli maksymalnie czterech użytkowników będzie posiadało zainstalowaną aplikację CallMe z tym samym kontem wywołującym, wówczas będziecie mogli ze sobą rozmawiać dzięki połączeniu interkomowemu oraz połączeniu z wideomonitora na aplikację. Wystarczy, że zainstaluje się to dodatkowe urządzenie i już można cieszyć się z komfortowego, praktycznego, bezpiecznego i dającego wiele możliwości rozwiązania!
Bramkę IP można podłączyć w wolne zaciski dystrybutora piętrowego 1083/55 (nr ref. 06946 - brak w komplecie), (ewentualnie podłączyć kolejny dystrybutor) i zamontować bramkę np. w szachcie piętrowym. Można również podłączyć szeregowo z unifonem MASTER w domu/mieszkaniu i skorzystać np. z obudowy natynkowej 1083/88 (nr ref. 14833 - brak w komplecie).
Uwaga! W przypadku posiadania w domu/mieszkaniu unifonu (słuchawki) Audio przekierowany na aplikację CallMe zostanie jedynie dźwięk (bez obrazu - nawet jeśli zamontowano kamerę przy panelu wejściowym). Do przekierowania również sygnału wideo wymagany jest w pomieszczeniu (zamiast unifonu) wideomonitor np. 1750/1 (nr ref. 08991), 1750/6 (nr ref. 08992), 1716/2 (nr ref. 06948), 1716/1 (nr ref. 09940) lub 1717/12H (nr ref. 05844). Nie ma możliwości montażu samej Bramki IP w domu/mieszkaniu, gdy nie ma żadnego unifonu lub wideomonitora MASTER w pomieszczeniu. Należy pamiętać, iż do połączenia szeregowego z wideomonitorem 1750/1 (nr ref. 08991) lub 1750/6 (nr ref. 08992) wymagany jest zamontowany adapter 1750/50 (nr ref. 10010). W pozostałych modelach wideomonitorów wyjście LINE OUT jest już w standardzie.
Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania unifonu (słuchawki) Audio
Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania wideomonitora
Zasilanie linii danych | 48 V |
Zewnętrzne zasilanie (1083/24) | 24 V (brak w komplecie zasilacza) |
Maksymalny pobór prądu | 200 mA |
Maksymalny pobór mocy | 6 W |
Temperatura pracy | -5 ÷ +45° C |
Maksymalna wilgotność | 95% RH |
Złącze LAN RJ45 | 10/100 Mbps |
Wi-Fi | 2.4GHz (IEEE 802.11 b/g/n) z wbudowana wewnętrzną anteną |
Wymiary | 140 (~8 DIN) x90x60 mm |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Napisz recenzję