wyszukiwanie zaawansowane
1 ? 2 ? 3 ? 4 ? 1083/58 Bramka IP CALL ME do systemu 2VOICE MIWI-URMET5
1083/58 Bramka IP CALL ME do systemu 2VOICE MIWI-URMET

1083/58 Bramka IP CALL ME do systemu 2VOICE MIWI-URMET

MIWI-URMET

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier - 0,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Kod producenta: 14832

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 12 miesięcy

Cena brutto: 1 045,50 zł

Cena netto: 850,00 zł

Produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja techniczna
  • Recenzje produktu (0)

Bramka IP 1083/58 przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (Call Forward) do systemu 2Voice oraz zestawów wideodomofonowych: 1722/661 (nr ref. 09825), 1722/662 (nr ref. 10004), 1722/671 (nr ref. 10005), 1722/672 (nr ref. 10006), 1783/861 (nr ref. 10000), 1783/862 (nr ref. 10001), 1783/871 (nr ref. 10002), 1783/872 (nr ref. 10003), 1783/641, 1783/651 (nr ref. 08471), 1783/821, 1783/822, 1783/831 oraz 1783/832.

Jeśli posiadasz już w swoim domu/mieszkaniu/bloku system 2Voice lub jesteś inwestorem i masz zamiar zakupić system 2Voice proponujemy Ci dodatkowe urządzenie, które w znaczący sposób ułatwi Tobie, lub Twoim klientom życie. Bramka IP przekierowująca rozmowy na urządzenia mobilne Android/iOS (dzięki darmowej aplikacji CallMe) pozwala na odebranie połączenia w każdej sytuacji i w każdym miejscu na ziemi z dostępem do internetu w urządzeniu mobilnym. Zawsze w ten sposób pozostaje się w kontakcie ze swoim domem/mieszkaniem. Dzięki aplikacji na Smartfon/Tablet można odebrać rozmowę audio/wideo, porozmawiać z osobą znajdująca się przy panelu oraz otworzyć furtkę lub bramę. Dodatkowo, jeśli maksymalnie czterech użytkowników będzie posiadało zainstalowaną aplikację CallMe z tym samym kontem wywołującym, wówczas będziecie mogli ze sobą rozmawiać dzięki połączeniu interkomowemu oraz połączeniu z wideomonitora na aplikację. Wystarczy, że zainstaluje się to dodatkowe urządzenie i już można cieszyć się z komfortowego, praktycznego, bezpiecznego i dającego wiele możliwości rozwiązania!

Bramkę IP można podłączyć w wolne zaciski dystrybutora piętrowego 1083/55 (nr ref. 06946 - brak w komplecie), (ewentualnie podłączyć kolejny dystrybutor) i zamontować bramkę np. w szachcie piętrowym. Można również podłączyć szeregowo z unifonem MASTER w domu/mieszkaniu i skorzystać np. z obudowy natynkowej 1083/88 (nr ref. 14833 - brak w komplecie).

Uwaga! W przypadku posiadania w domu/mieszkaniu unifonu (słuchawki) Audio przekierowany na aplikację CallMe zostanie jedynie dźwięk (bez obrazu - nawet jeśli zamontowano kamerę przy panelu wejściowym). Do przekierowania również sygnału wideo wymagany jest w pomieszczeniu (zamiast unifonu) wideomonitor np. 1750/1 (nr ref. 08991), 1750/6 (nr ref. 08992), 1716/2 (nr ref. 06948), 1716/1 (nr ref. 09940) lub 1717/12H (nr ref. 05844). Nie ma możliwości montażu samej Bramki IP w domu/mieszkaniu, gdy nie ma żadnego unifonu lub wideomonitora MASTER w pomieszczeniu. Należy pamiętać, iż do połączenia szeregowego z wideomonitorem 1750/1 (nr ref. 08991) lub 1750/6 (nr ref. 08992) wymagany jest zamontowany adapter 1750/50 (nr ref. 10010). W pozostałych modelach wideomonitorów wyjście LINE OUT jest już w standardzie.

alt

alt

alt

Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania unifonu (słuchawki) Audio

alt

Sposób podłączenia urządzenia w systemie 2Voice w przypadku posiadania wideomonitora

Cechy produktu

  • Połączenie między urządzeniem, a zestawem realizowane jest za pomocą dwóch niespolaryzowanych żył plus ewentualne zasilanie lokalne urządzenia za pomocą zasilacza 1083/24 (nr ref. 14831 - brak w komplecie)
  • Konfiguracja Bramki IP odbywa się za pomocą bezpłatnej aplikacji na Smartphone/Tablet CallMe
  • Podłączenie do domowego internetu może odbyć się bezprzewodowo z siecią WiFi lub za pomocą przewodu LAN poprzez wbudowane złącze RJ45
  • Istnieje możliwość wyłączenia przekierowania w z góry określonych interwałach czasowych
  • Przekierowanie rozmowy może nastąpić jednocześnie do czterech użytkowników aplikacji zalogowanych na to samo konto
  • Pomiędzy zalogowanymi użytkownikami istnieje możliwość komunikacji interkomowej oraz w kierunku z wideomonitora na aplikację
  • Na jedno konto w aplikacji można zaprogramować wiele połączeń z różnych obiektów (domów, firm, mieszkań) - funkcja bardzo przydatna w przypadku monitorowania kilku obiektów np. w centrum monitorowania
  • Odbioru rozmowy można dokonać gdziekolwiek jesteś na świecie, wystarczy dostęp do mobilnego internetu w Twoim urządzeniu
  • Bramka IP 1083/58 do systemu 2Voice to komfort, praktyczność, bezpieczeństwo i liczne możliwości

 

Zasilanie linii danych 48 V
Zewnętrzne zasilanie (1083/24) 24 V (brak w komplecie zasilacza)
Maksymalny pobór prądu 200 mA
Maksymalny pobór mocy 6 W
Temperatura pracy -5 ÷ +45° C
Maksymalna wilgotność 95% RH
Złącze LAN RJ45 10/100 Mbps
Wi-Fi 2.4GHz (IEEE 802.11 b/g/n) z wbudowana wewnętrzną anteną
Wymiary 140 (~8 DIN) x90x60 mm

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii
Ramka montażowa 525/RP3 MIWI-URMET

Ramka montażowa 525/RP3 MIWI-URMET

79,00 zł brutto64,23 zł netto
Uchwyt monitorowy 1740/952 MIWI-URMET

Uchwyt monitorowy 1740/952 MIWI-URMET

128,22 zł brutto104,25 zł netto
Obudowa domofonowa 1148/313 MIWI-URMET

Obudowa domofonowa 1148/313 MIWI-URMET

328,98 zł brutto267,46 zł netto
Ramka montażowa 1158/61 MIWI-URMET

Ramka montażowa 1158/61 MIWI-URMET

340,63 zł brutto276,94 zł netto
Moduł rozmówny 1072/9 MIWI-URMET

Moduł rozmówny 1072/9 MIWI-URMET

1 574,95 zł brutto1 280,45 zł netto
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl